7 september 2014

E S S E N C E // C O V E R S T I C K // R E V I E W


Een tijdje geleden stapte ik de Kruidvat binnen met de gedachte : Ik wil een coverstick.
Ik loop al eeuwen rond met puistjes en oneffenheden, dus een coverstick kon ik écht wel gebruiken.
Ik kan jullie op voorhand al zeggen dat ik héél enthousiast ben over dit artikel!




Essence is een goed, én budgetproof merk.
En ik die altijd veel make-up wil, maar er weinig aan wil uitgeven, is dit ideaal!


Waar je als eerste naar moet kijken bij dit product, is het nummer.
Volgens mij lagen er wel 100 coversticks, maar allemaal met een ander nummer. Het een wat donkerder, het ander wat lichter, maar als je een maal het juiste nummer hebt gevonden, kan je er mee aan de slag!


Ik heb het nummer 06 Matt Ivory, wat perfect bij mijn huid staat!
Je moet wel even zoeken naar het kleur/nummer dat bij jouw huid staat!

Ik ga geen foto van een puist nemen, nee, dat ga ik jullie besparen.
Als je het goedje goed opensmeerd, dan is het zo goed als onzichtbaar.
In de loop van de dag blijft hij ook goed zitten... Je kan ook bijna niet zien dat je er iets hebt
opgesmeerd.

Zoals ik al eerder zei : Ik ben super enthousiast over dit product.

Laat me even weten als je dit ook gaat uitproberen!


Marie

5 opmerkingen:


Laat gerust een reactie achter, ik hoor graag van je!
( Je hoeft helemaal niet te bewijzen dat je geen robot bent, want wij zijn eenmaal mensen... )
Lovies,
Marie ♥